سازنده لوازم آشپزخانه صنعتی سازنده لوازم آشپزخانه صنعتی .

سازنده لوازم آشپزخانه صنعتی

مزایا لوازم آشپزخانه صنعتی

لوازم آشپزخانه صنعتی:

آشپزخانه های صنعتی، آشپزخانه های تکنولوژیک و پرظرفیتی هستند که عموما در مکان های بزرگ با تعداد پرسنل مستقر هستند. آشپزخانه های صنعتی با لوازم آشپزخانه صنعتی از نظر دوام و استمرار نسبت به آشپزخانه های خانگی ساخته می شوند. این لوازم آشپزخانه صنعتی که بیشتر از استیل ساخته می شوند، مقاوم تر و ماندگارتر می شوند.آشپزخانه های صنعتی که برای ارائه خدمات پذیرایی ایجاد می شوند بسته به تعداد کارمند نیاز به فضای وسیعی برای لوازم آشپزخانه صنعتی خود دارند. لوازم آشپزخانه صنعتی مختلف برای مراحل مختلف از تهیه غذا تا سرویس ترجیح موجود می باشد. در ادامه با مزایا و ویژگی های لوازم آشپزخانه صنعتی بیشتر اشنا خواهید شد.آشپزخانه های صنعتی آشپزخانه های مدرن هستند که دارای تمامی لوازم آشپزخانه صنعتی برای رفع تمامی نیازها می باشند. آشپزخانه های صنعتی دارای بخش ها و تجهیزاتی هستند که امکان تولید و سرویس غذا و نوشیدنی با ظرفیت بالا را فراهم می کند. از آنجایی که این آشپزخانه ها برای مدت طولانی و زیاد مشغول به کار کی باشند، انتظار می رود که لوازم آشپزخانه صنعتی در حداقل سطح آسیب ببینند. به همین دلیل لوازم آشپزخانه صنعتی مورد استفاده در این آشپزخانه ها با کیفیت و دوام است. لوازم آشپزخانه صنعتی،لوازمی هستند که در آشپزخانه مشاغلی مانند هتل ها، رستوران ها، کافه ها و پذیرایی ها مورد استفاده قرار می گیرند. لوازم آشپزخانه صنعتی که با توجه به نوع کسب و کار، منو و میزان تولید قابل تنوع هستند باید به درستی تعیین و خریداری شوند.

انتخاب لوازم آشپزخانه صنعتی مناسب:

همانطور که در ابتدای متن اشاره شده است، "دوام" یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در لوازم آشپزخانه صنعتی باید به دنبال آن باشید. لوازم آشپزخانه صنعتی که دائما در حال خراب شدن هستند، غیر استاندارمی باشند، از مواد درجه یک تولید نشده اند یا بسیار گران هستند، نباید ترجیح داده شوند. در صورت بروز هرگونه نقص، باید برای حل نقص و مشکل و یا جایگزینی ان ها اقدامات مربوطه را انجام داد.هنگام طراحی آشپزخانه صنعتی، منطقه ای که کسب و کار در آن قرار دارد باید در نظر گرفته شود. ابعاد لوازم آشپزخانه صنعتی مورد استفاده باید متناسب با فضای آشپزخانه باشد. از آنجایی که این مناطق برای کسب سود ساخته شده اند، گرفتن حداکثر کارایی از منطقه موجود بسیار مهم است.در هنگام قرار دادن لوازم آشپزخانه صنعتی در آشپزخانه باید به شکلی که کارکرد کسب و کار را آسان‌تر می‌کند در نظر گرفته شود و بر اساس آن قرار داده شود.انتخاب لوازم آشپزخانه صنعتی مورد استفاده در آشپزخانه باید با توجه به نیاز انجام شود. به عنوان مثال، برای یک کسب و کار مبتنی بر نوشیدنی، استفاده از یخساز صنعتی،ماشین ظرفشویی صنعتی یک الزام مطلق در آشپزخانه است. اما در تجارتی که کباب و کبابی می فروشد باید بر محصولاتی مانند کباب پز و فر تاکید کرد. این نمونه ها را می توان با توجه به تنوع بخش و محصولاتی که به فروش می رسد افزایش داد.علاوه بر این، در هنگام طراحی آشپزخانه، این نکته مهم است که لوازم آشپزخانه صنعتی انتخاب شده به راحتی تمیز شوند. یک کسب و کار باید بتواند آشپزخانه خود را با خیال راحت به روی مشتریان خود باز کند. هرگز نباید در مورد بهداشت غفلت کرد.

انواع لوازم آشپزخانه صنعتی:

برخی از لوازم آشپزخانه صنعتی شامل موارد زیر می باشد:

کوره های صنعتی با تجهیزات کامل

ماشین ظرفشویی صنعتی

یخچال های صنعتی

یخساز صنعتی

تجهیزات پخت و پز و...

تجهیزات نظافت: سینک ظرفشویی و ظرفشویی:

نظافت در صنعت خدمات غذایی به همان اندازه حیاتی است. در یک رستوران یا غذا، سینک های صنعتی چندین هدف اصلی دارند: شستن دست ها، شستن ظروف، یا آماده سازی عناصر پخت و پز. سینک های سه لگن انتخاب های بسیار محبوب برای آشپزخانه های صنعتی هستند. می توانید از محفظه های جداگانه برای اهداف مختلف مانند شستشو، شستشو و ضدعفونی استفاده کنید. دفع زباله های جداگانه، شستشوی دست ها و سینک های شستشو اهداف پاکسازی خاص خود را دارند.ماشین ظرفشویی های صنعتی تصمیم عاقلانه ای برای آشپزخانه رستوران ها هستند. بخش بهداشت چنین استفاده ای را اجباری می کند، زیرا ماشین های ظرفشویی صنعتی به طور خودکار از مواد شیمیایی مناسب استفاده می کنند و دمای شستشو را ثابت نگه می دارند تا از انتشار میکروب ها یا باکتری های مواد غذایی جلوگیری کنند. سایر تجهیزات نظافتی شامل ضدعفونی‌کننده‌های شیمیایی، صابون، پارچه‌های نظافتی، سطل‌های زباله، جاروبرقی، جارو، سطل، اسفنج و اسکرابر است.

تجهیزات خنک کننده: یخچال و فریزر:

تمام آشپزخانه های صنعتی باید دارای یک نوع سیستم تبرید انتخابی باشند. تجهیزات برودتی در سبک های مختلفی عرضه می شوند و سبک انتخابی شما به نیاز رستوران شما بستگی دارد. گزینه‌های تبرید عبارتند از: یخچال‌های دستی، گزینه‌های عبوری، خنک‌کننده‌های دستی، یا یخچال‌های ذخیره‌سازی آماده. فریزرها به طور مشابه در مجموعه ای از اندازه ها و سبک ها به بهترین وجه متناسب با ظرفیت های مواد غذایی هستند. دستگاه های یخ ساز نیز اجزای حیاتی هر سرویس یا ارائه نوشیدنی هستند.این موارد بخشی از لوازم آشپزخانه صنعتی هستند که اغلب توسط مشاغل هنگام ایجاد آشپزخانه های صنعتی تهیه می شوند. این امکان کاملاً وجود دارد که با توجه به تنوع لوازم آشپزخانه صنعتی عرضه شده، انتخاب ان ها سخت باشد.یکی از اولین نکاتی که در تهیه لوازم آشپزخانه صنعتی باید در نظر گرفته شود، بدون شک هزینه آن است. برای استفاده از بودجه به کارآمدترین روش، تهیه تنها لوازم آشپزخانه صنعتی که مطمئناً ضروری هستند، گام درستی خواهد بود.داشتن لوازم آشپزخانه صنعتی دقیق برای کارهای مختلف، بستر موفقیت هر کسب و کار کوچک و بزرگی است. به طور مشابه، در یک واحد تهیه غذا که پذیرای بسیاری از مشتریان است، لوازم آشپزخانه صنعتی نیز باید برای عملکرد مناسب روزانه مناسب باشند.هر لوازم آشپزخانه صنعتی کار خاصی در آشپزخانه دارد و این وسایل در کنار هم استایل و ضریب زیبایی محیط کار را افزایش می دهند. لوازم آشپزخانه صنعتی با کیفیت بالا به جریان منابع مالی قابل توجهی نیاز دارند، اما می تواند ابتکار بالقوه ای برای کسب و کار شما باشد. بنابراین هر صاحب رستوران و مغازه آشپزی باید پول خود را در این محصولات بگذارد.

مزایا لوازم آشپزخانه صنعتی:

به استفاده موثر از فضا کمک می کند:

اکثر صاحبان آشپزخانه های صنعتی با موضوع مدیریت فضاهای محدود روبرو هستند. مشکل قرار دادن همه لوازم آشپزخانه صنعتی در فضای کوچک آماده‌سازی آشپزی باعث سردرد می‌شود. اینجاست که لوازم آشپزخانه صنعتی به هدف شما کمک می کنند. این وسایل برای انجام عملیات در مقیاس بزرگ و همچنین کمک به مدیریت فضای بیشتر ایجاد شده اند. به عنوان مثال، یک ماشین ظرفشویی صنعتی به جای استفاده از دو یا سه دستگاه برای یک کار، به راحتی کافی است. فرآیند دقیق را می توان برای هر محصول آماده سازی مواد غذایی مانند یخچال های صنعتی و لوازم پذیرایی روی میز اعمال کرد. لوازم آشپزخانه صنعتی به گونه ای ساخته شده اند که فضای بیشتری ایجاد کرده و کار شما را به موقع انجام می دهند.

کارایی کار را افزایش می دهد:

یکی دیگر از مزایای لوازم آشپزخانه صنعتی این است که به افزایش کارایی کارهای انجام شده در کل فرآیند آشپزخانه معروف است. هر قطعه از لوازم آشپزخانه صنعتی وظایف را در چند لحظه انجام می دهد که قبلاً زمان زیادی را می گرفت. لوازم آشپزخانه صنعتی کمک زیادی به آماده سازی کسب و کار در مقیاس بزرگ می کنند. همچنین کارایی کار کارکنان را با این امکان افزایش می‌دهند که غذاهای لذیذ را سریع‌تر از قبل تهیه کنند، که منجر به رضایت مندی مشتریان می گردد.

نگهداری غذا آسان شد:

یخچال صنتی یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه صنعتی است. این ماشین ها به صاحب کسب و کار کمک می کند تا مواد غذایی را در دما مناسب حفظ کند و از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری کند. شما مجبور نیستید به خرید محصولات غذایی به صورت عمده فکر کنید زیرا می توانید از این اقلام در فریزر برای چندین روز به طور مداوم محافظت کنید. یخچال های صنعتی از فریزرهای عمیق تشکیل شده اند که برای عملیات آشپزخانه های صنعتی در مقیاس بزرگ در داخل آن ها نصب می شوند. علاوه بر این، این دستگاه ها دارای بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد مانند کنترل دما هستند که غذای تازه را برای هفته ها نگهداری می کند.

به افزایش سرعت پخت و پز کمک می کند:

کارکنان باید در طول روز به طور مستمر از سفارشات مشتریان مراقبت کنند و نداشتن لوازم آشپزخانه صنعتی باعث افزایش زحمت آن ها می شود. با این حال، اگر لوازم آشپزخانه صنعتی را در اختیار دارد، لازم نیست نگران فرآیند پخت و پز باشد. لوازم آشپزخانه صنعتی،پخت و پز را اسان تر و به یک تجربه سرگرم کننده تبدیل می کنند. همچنین از دردسر آشپزها می کاهد زیرا مجبور نیستند ساعت های طولانی در مقابل گرمای سوزان برای تهیه غذا منتظر بمانند. همچنین، فرها را از قبل گرم کنید زیرا زمان پخت را افزایش می دهد و طعم و مزه بیشتری به غذاهای شما می بخشد.

صرفه جویی در انرژی بیشتر:

یکی از مهمترین مزایای لوازم آشپزخانه صنعتی این است که آن ها در مصرف انرژی بسیار کارآمد هستند. یک لوازم آشپزخانه صنعتی مناسب،به صورت قابل توجه در تهیه غذا به شما کمک می کند تا از طریق وسایل پذیرایی خود در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. قرار دادن ماشین‌هایی مانند سرخ‌کن صنعتی، اجاق گاز صنعتی و یخچال صنعتی در مکان‌های دقیق و صحیح نیز از تعمیر، تصادف و آسیب دستگاه‌ها جلوگیری می‌کند و ضمن صرفه‌جویی در هزینه و کار سخت، ایمنی کارمند شما را تضمین می‌کند.نکات ذکر شده در بالا نشان دهنده مزایای لوازم آشپزخانه صنعتی است. با این حال، هر لوازم آشپزخانه صنعتی نیاز به سرویس و نگهداری به موقع دارد که این امر نیز سودمند است.

احتمال خرابی لوازم آشپزخانه صنعتی کمتر است:

کسب و کار شما می تواند تحت تأثیر نامطلوب قرار گیرد یا حتی به دلیل خرابی برخی از تجهیزات تعطیل شود. این بلا منجر به از دست دادن سود و عصبانیت کاربران می شود. بنابراین هر لوازم آشپزخانه صنعتی برای جلوگیری از هر گونه خرابی عمده نیاز به سرویس و بازرسی مکرر توسط یک متخصص یا تعمیرات لوازم آشپزخانه صنعتی معتبر دارد. فقط با نظافت و سرویس دهی معمولی می توان از یک فاجعه بزرگ جلوگیری کرد.

کیفیت و خدمات غذا را حفظ می کند:

اگر لوازم آشپزخانه صنعتی شما به درستی نگهداری نشود و کثیف باشد، طعم، کیفیت و طعم غذای تهیه شده روی آن تحت تاثیر قرار می گیرد. این مشکل به راحتی می تواند منجر به از دست دادن مشتریان شما شود، زیرا آن ها برای تحمل غذای به خطر افتاده شما چندان محتاط نیستند. بنابراین لازم است لوازم آشپزخانه صنعتی را نگهداری و تمیز نگه دارید. این کار آن ها را با کارایی بالا حفظ می کند و اطمینان حاصل می کند که غذاهای سرو شده توسط آشپزخانه شما به طور مداوم خوشمزه و بسیار سریع است. خدمات فوق العاده منجر به افزایش پایه مشتری و درآمد شما می شود.

طول عمر تجهیزات طولانی تر:

اگر لوازم آشپزخانه صنعتی شما به درستی کار نمی کند، تعویض آن کار سختی است، زیرا همه می دانند که چنین لوازمی گران هستند. اگر دستورالعمل‌های مناسبی را برای تمیز و کارآمد نگه‌ داشتن لوازم آشپزخانه صنعتی خود دنبال نکنید، این عدم مراقبت می‌تواند منجر به خرابی لوازم آشپزخانه صنعتی شود و باید هزینه زادی برای یک لوازم آشپزخانه صنعتی جدید خرج کنید. بنابراین همیشه از مراقبت خوب از لوازم آشپزخانه صنعتی خود اطمینان حاصل کنید. این به شما در افزایش سنوات کاری آن ها و افزایش طول عمر آن ها کمک می کند. هرگز فراموش نکنید که لوازم آشپزخانه صنعتی را در صورتی که به خوبی از آن مراقبت کنید و مرتباً آن را تمیز، روغن کاری و سرویس کنید، سال ها خدمات کارآمد به شما ارائه می دهد.افزایش طول عمر لوازم آشپزخانه صنعتی،خواسته و رویای هر کسب و کار مواد غذایی است. تجهیز گستر سازنده لوازم آشپزخانه صنعتی که در این زمینه موفق به ساخت و طراحی لوازم آشپزخانه صنعتی با کیفیت و ماندگاری بالا شده است.

ساخته شده برای آشپزخانه های صنعتی:

تجهیزات آشپزخانه خانگی برای استفاده زیاد و حجم بالای مواد غذایی مورد نیاز آشپزخانه های صنعتی طراحی نشده اند. این بدان معناست که این یک گزینه آشپزی بسیار کم کارآمد برای آشپزخانه شما است. و با بهره گیری از لوازم آشپزخانه صنعتی می توانید در این راستا بسیار موفق تر باشید.

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر:

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو لوازم آشپزخانه صنعتی و طراحی تجهیزات صنعتی است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد.لوازم آشپزخانه صنعتی شرکت تجهیز گستر خاورمیانه، یک سرمایه گذاری عالی، با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است و برای استفاده های صنعتی، خانگی و نهادی ایده آل است.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لوازم آشپزخانه صنعتی، فرآیند تولید لوازم آشپزخانه صنعتی و همچنین اطلاع از قیمت لوازم آشپزخانه صنعتی، به وبسایت لوازم آشپزخانه صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان تجهیز گستر از طریق شماره تماس های ۰۲۱۴۴۳۷۴۲۸۳ و ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳ در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://industrial-kitchen.com/tajhiz-gostar مراجعه نمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۶:۴۸ توسط:تجهیز گستر موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده